Sunday, October 28, 2012

Potong Diet



Hoyeah... raya aidil adha ni bukan main lagi aku dapat makan sakan..
maklumlah.. makanan free.. lepas tu daging pun dapat..
penuh dah peti sejuk aku dengan daging..
sebenarnya aku dalam proses kawal makan..
baru mula seminggu.. dah nampak sikit hasilnya..
tapi bila raya tiba, mana mampu aku tahan.. haha
tadi pun baru lepas makan burger bakar kat alor setar ni..
pergh.. mau kembung jugak perut aku ni..
lepas ni kena sambung balik diet.. biar turun berat tu sikit-sikit..
kena banyak disiplin.. tak boleh harap turun banyak sekaligus..
nanti mula la putus asa..
mungkin lepas ni aku nak cuba herbalife.. macam abang aku..
berat dia lost 9kg tak sampai sebulan.. so.. maybe aku ada peluang kot.. insyaallah..
so jom la kita sama-sama jaga kesihatan.. turunkan berat badan tak semestinya sebab nak kurus..
tapi boleh jadi juga sebab nak elakkan penyakit..
hehe adios!

No comments: