Tuesday, April 26, 2011

Best Man Win..????


kebelakangan ni, aku selalu dengar pasal orang cakap
"Best Man Win"...
mula2 macam best gak ayat tu kan..
maklumlah..ayat tu bagitau kita yang kita boleh mengorat sapa-sapa pun walaupun dia dah berpunya..
wow..memang best! hahak..
tambah2 plak.. ayat tu di beritahu oleh perempuan..lagi la semangat kan..hahak
naik tanduk tahap 10 dah ni..haha

tapi.. kejadian beberapa hari lepas buat aku fikir balik..
wow..rajin sangat aku fikir..hahak...
ada berlaku pergaduhan antara kawan2 aku dengan someone yang aku tak kenal pown..
kiranya ada kes "best Man win" la dalam ni.. :D
gadoh pown agak serius la kan...risau gak aku..
watak aku kat kejadian tu just menyemak je..haha dan aku ada la tolong redakan sikit keadaan.. :D


tapi disebabkan pergadohan ni.. dah terjadi kes nak saman-menyaman..
beb..student lagi kan..dah nak saman..??? aku rasa..diorang ni anak orang kaya kot..aku tak setanding lagi.. :D
tapi kes saman ni terjadi bila kawan aku terlalu marah dan keluarkan kata2 yang agak menyirapkan kalau terkena kat diri sendiri..hehehehe..
sebab tu lah..dia dah nak kena saman walaupun dia dah minta maaf pasal kes tu.. :D

jadi kat sini..aku berfikir balik.. Best Man Win kalau semua ok... ok la kan..
kalau memang dah win..tapi tiba2 jadi macam ni...
tak pasal2 kena saman,gadoh dan macam2 lagi... memang la tak patot..
so baik aku cari yang single je... aku pun tak sanggup kalau orang buat kat aku macam tu kan.. :D
jadi berfikirlah balik.. kalau situasi "best man win" ni sesuai untuk kegunaan tu... gunakanlah...
tapi kalau akan datangkan keburukan... jauhilah. :D just sama2 beringat...

sekian.. :D


No comments: